نمایه نویسندگان

آ

  • آراسته، مهسا شناسایی و تبیین مولفه های طراحی تجهیزات فضای آموزشی مدارس جهت اجرای طرح کیف در مدرسه (نمونه موردی دوره ی اول ابتدایی) [دوره 28، شماره 3، 1402، صفحه 89-100]
  • آژند، یعقوب تبارکاوی یک صحنه‌ی اسطوره‌ای-تاریخی: فانتزیِ مهمانی زلیخا [دوره 28، شماره 4، 1402، صفحه 65-76]
  • آفرین، فریده تفسیر انتقادی بازآفرینی نقش‌مایه فتحعلی‌شاه در آثار هنرمندان معاصر ایران باتوجه به «پیکرنگاری درباری قاجار» [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 105-117]
  • آفرین، فریده «تبیین مولفه‌های زیباشناسی زشتی بر اساس کلوایکا اثر ویم دلووی» [دوره 28، شماره 3، 1402، صفحه 17-28]

ا

  • ابراهیمی ناغانی، حسین پژوهشی در طرح و نقش سنگ قبرهای گورستان بُزلَر هفشجان و قبرستان ارامنه‌ی سیرَک با رویکرد تطبیقی-تحلیلی (با تاکید بر طرح و نقوش گیاهی و حیوانی) [دوره 28، شماره 3، 1402، صفحه 127-139]
  • احمدپناه، سید ابوتراب گونه شناسی آرایه تخت و عناصر جلوس در نگاره های شاهنامه تهماسبی. [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 57-68]
  • اردلانی، حسین تولید و تفسیر نشانه ‎ها در هنر تعاملی بر اساس نظریه ‎ی بودریار، مورد مطالعاتی آثار گروه تیم لب [دوره 28، شماره 2، 1402، صفحه 61-71]
  • اسحقی غریب دوستی، طاهره تحلیل نگاره سفینة‌النجات اثر محمدعلی رجبی بر اساس نظریه ترامتنیت ژرار ژنت [دوره 28، شماره 3، 1402، صفحه 29-40]
  • اسدی، مهیار بازشناسی طراحی فرهنگ‌محور در منسوجات عصر آل‌بویه (با تأکید بر سه نمونه از پارچه‌های تدفینی) [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 129-138]
  • اسماعیل زاده، معصومه شناسایی اصول اجرایی در طراحی مشارکتی [دوره 28، شماره 2، 1402، صفحه 111-122]
  • اسمعیلی، حسام بررسی آثار و دیدگاه طبیعت‌گرایانه‌ی آلبرشت دورر [دوره 28، شماره 4، 1402، صفحه 103-114]
  • اشعری، سمیرا استخراج شاخصه های علمی طراحی؛ رهیافتی نظری بر نسبت دیزاین با دانش [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 5-15]
  • افضل طوسی، عفت السادات بازشناسی کنش‌ورزی سیاسی هنر زیست‌محیطی معاصر با رویکرد ارج‏شناسی در نظریه‌‏انتقادی (مطالعه‌موردی: اکتیویسم لیبریت‌تیت و سمفونی درختان آبی) [دوره 28، شماره 2، 1402، صفحه 31-43]
  • اکرامی، محمد صادق کاشی شمارۀ ۱۱۸۶- ۱۹۲۶ مؤسسۀ هنر شیکاگو: گمشده‌ای از جلوخان مسجد جامع عباسی اصفهان [دوره 28، شماره 4، 1402، صفحه 49-63]
  • امجدی، آزاده واکاوی شکل‌گیری جریان هنر مفهومی در ایران با تاکید بر اولین نمایشگاه‌های برگزار شده [دوره 28، شماره 4، 1402، صفحه 5-19]
  • امین خندقی، جواد تحلیل بازنمایی دریا در نقاشی واقع‌گرا مبتنی بر مفهوم امر والا در فلسفۀ کانت (مورد مطالعاتی: آثار برگزیدۀ قرن نوزدهم اروپا و امریکا) [دوره 28، شماره 3، 1402، صفحه 5-15]
  • ایزدی، سام «درام» در برگزیده‌ای از پوسترهای سینمای ایران: مطالعه‌ای در چهارچوب روایت‌شناسی ساختارگرا [دوره 28، شماره 3، 1402، صفحه 141-154]

ب

  • بلخاری قهی، حسن از کلاسیک به فراکلاسیک:جستاری در جایگاهِ مخاطب در رویکردِ دومینیک مَک آیوِر لوپِس [دوره 28، شماره 2، 1402، صفحه 19-26]
  • بلخاری قهی، حسن تبارکاوی یک صحنه‌ی اسطوره‌ای-تاریخی: فانتزیِ مهمانی زلیخا [دوره 28، شماره 4، 1402، صفحه 65-76]
  • بهداد، حمید تبیین نقش در تنکه کوبه‌های قلم‌زنی شده شهر یزد [دوره 28، شماره 2، 1402، صفحه 45-59]
  • بیات، سپیده تحلیل ساختار روایت در متن و نگاره‌ جنگ تیمور با سلطان محمود والی هندوستان بر مبنای الگوی کنشی گریماس [دوره 28، شماره 3، 1402، صفحه 41-51]

پ

  • پناهی درچه، سمیرا بازشناسی طراحی فرهنگ‌محور در منسوجات عصر آل‌بویه (با تأکید بر سه نمونه از پارچه‌های تدفینی) [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 129-138]
  • پورعباس تحویلداری، نادیا مطالعه نقش درخت ویسبوبیش در ترمه کرمانی دوره قاجار از منظر اسطوره شناسی تمثیلی کروزر [دوره 28، شماره 4، 1402، صفحه 77-89]
  • پورمند، حسنعلی خوانش بیش‌متنی نگاره مثنی‌برداری‌شده «نقاش نشسته» کمال‌الدین بهزاد (فریر،32.28) از نقاشی «کاتب نشسته» جنتیله بلینی (گاردنر، P15e8) [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 27-36]

ج

  • جعفرپور، مرضیه مطالعه تطبیقی ساختار شرفه در تذهیب مکاتب تیموری و صفوی و تأثیر آن بر شرفه‌های تذهیب گورکانی [دوره 28، شماره 4، 1402، صفحه 21-33]
  • جعفرطیاری، افسانه مطالعه تطبیقی نقوش کتیبهها و پرندگان سفالهای دوره سامانی (نیشابور، قرن 3 و 4 ه.ق) با سفال دوره تانگ درچین (چانگشا، قرن7تا10م) بر اساس نظریه گشتالت [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 45-55]
  • جلالی جعفری، بهنام تبیین نقش در تنکه کوبه‌های قلم‌زنی شده شهر یزد [دوره 28، شماره 2، 1402، صفحه 45-59]
  • جهانگرد، علی اکبر بازشناسی عنصر بصری خط در سیاه ‌قلم‌های مرقوم شفیع عباسی محفوظ در موزه بریتانیا [دوره 28، شماره 3، 1402، صفحه 65-76]

چ

  • چادها، پینکی مطالعه نقش درخت ویسبوبیش در ترمه کرمانی دوره قاجار از منظر اسطوره شناسی تمثیلی کروزر [دوره 28، شماره 4، 1402، صفحه 77-89]

ح

  • حسین قلی پور، زهرا چیدمان فضایی پارک‌های شهری؛ تعیین نقاط القا کننده حس ترس از جرم (مطالعه موردی: پارک تپه باشی شهر نقده) [دوره 28، شماره 4، 1402، صفحه 157-170]
  • حسینی رشتخوار، سیده فرشته اصول شناخت شیوه خوشنویسی میرعلی هروی با تکیه بر مطالعۀ زاویه قلم گذاری و کرسی نقطه ها * [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 119-128]
  • حقیر، سعید اسطوره‌شناسی تمثیلی آرایه‌‌های کاخ چهلستون اصفهان [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 93-104]

خ

  • خارا هفشجانی، راضیه پژوهشی در طرح و نقش سنگ قبرهای گورستان بُزلَر هفشجان و قبرستان ارامنه‌ی سیرَک با رویکرد تطبیقی-تحلیلی (با تاکید بر طرح و نقوش گیاهی و حیوانی) [دوره 28، شماره 3، 1402، صفحه 127-139]
  • خداداده، یاسمن نقش طراحی در نهادینه کردن فرهنگ صرفه‌جویی در نوجوانان با محوریت پایداری [دوره 28، شماره 2، 1402، صفحه 147-157]
  • خسروی بیژائم، فرهاد بنیان‌های بصری خط گلزار در هنر ایران [دوره 28، شماره 4، 1402، صفحه 115-131]
  • خواجه احمد عطاری، علیرضا مطالعه تطبیقی نقوش کتیبهها و پرندگان سفالهای دوره سامانی (نیشابور، قرن 3 و 4 ه.ق) با سفال دوره تانگ درچین (چانگشا، قرن7تا10م) بر اساس نظریه گشتالت [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 45-55]

ر

  • راشدنیا، زهرا بررسی و و مقایسه نقوش هندسی ازاره‌های کاشی ابنیه دورة تیموری ایران با ازاره‌های موجود در نگاره‌های نسخ خطی مصور همزمان [دوره 28، شماره 2، 1402، صفحه 85-96]
  • رجایی، یاسمن نقش طراحی در نهادینه کردن فرهنگ صرفه‌جویی در نوجوانان با محوریت پایداری [دوره 28، شماره 2، 1402، صفحه 147-157]
  • رحمانی، روح اله گونه شناسی آرایه تخت و عناصر جلوس در نگاره های شاهنامه تهماسبی. [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 57-68]
  • رستا، زهرا تحلیل تابلوی نقاشی راهی به جلجتا اثر پیتر بروگل بر اساس آراء میخائیل باختین [دوره 28، شماره 2، 1402، صفحه 71-83]
  • رستم خانی، صدف نقش طراحی در نهادینه کردن فرهنگ صرفه‌جویی در نوجوانان با محوریت پایداری [دوره 28، شماره 2، 1402، صفحه 147-157]
  • رمضان ماهی، سمیه تبیین گفتمان‌های غالب در شکل‌گیری هنر پیشااسلامی عربستان با رویکرد نورمن فرکلاف [دوره 28، شماره 3، 1402، صفحه 53-63]
  • رمضانی، مریم بازشناسی فرم و مضمون موجودات زنده غیر انسانی در کاشی های زرین فام امامزاده علی بن جعفر قم [دوره 28، شماره 4، 1402، صفحه 133-142]

ز

  • زاده عباس، فاطمه بازشناسی طراحی فرهنگ‌محور در منسوجات عصر آل‌بویه (با تأکید بر سه نمونه از پارچه‌های تدفینی) [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 129-138]
  • زمانیان، پویا مطالعه اقتباس ادبی در عکاسی صحنه پردازی شده ایران [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 69-80]
  • زمانی گندمانی، حامد از کلاسیک به فراکلاسیک:جستاری در جایگاهِ مخاطب در رویکردِ دومینیک مَک آیوِر لوپِس [دوره 28، شماره 2، 1402، صفحه 19-26]
  • زین الصالحین، حسن تبارکاوی یک صحنه‌ی اسطوره‌ای-تاریخی: فانتزیِ مهمانی زلیخا [دوره 28، شماره 4، 1402، صفحه 65-76]

س

  • ساعدی، فاطمه مقایسۀ هنر بلوچی‌دوزی‌ ایران و پاکستان از نظر شیوۀ نقش‌پردازی، رنگ‌بندی و تکنیک‌های دوخت [دوره 28، شماره 3، 1402، صفحه 101-113]
  • ستاری، محمد از کلاسیک به فراکلاسیک:جستاری در جایگاهِ مخاطب در رویکردِ دومینیک مَک آیوِر لوپِس [دوره 28، شماره 2، 1402، صفحه 19-26]
  • سلاجقه، حسن تحلیل انواع گونه‌های هنجار گریزی در برخی از نقاشی‌های مدرن بر اساس الگوی لیچ [دوره 28، شماره 2، 1402، صفحه 123-133]
  • سلیمانی، بهزاد شناسایی اصول اجرایی در طراحی مشارکتی [دوره 28، شماره 2، 1402، صفحه 111-122]
  • سواری، محمد تبارشناسی گل سوسن (زنبق) در گل و مرغ ایرانی [دوره 28، شماره 2، 1402، صفحه 135-146]

ش

  • شاه حسینی، احد شناسایی و تبیین مولفه های طراحی تجهیزات فضای آموزشی مدارس جهت اجرای طرح کیف در مدرسه (نمونه موردی دوره ی اول ابتدایی) [دوره 28، شماره 3، 1402، صفحه 89-100]
  • شاه‌ وردی، امین تبارشناسی مفهوم شاهی در نقش‌برجسته‌های اردشیر بابکان [دوره 28، شماره 3، 1402، صفحه 115-126]
  • شه کلاهی، فاطمه خوانش بیش‌متنی نگاره مثنی‌برداری‌شده «نقاش نشسته» کمال‌الدین بهزاد (فریر،32.28) از نقاشی «کاتب نشسته» جنتیله بلینی (گاردنر، P15e8) [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 27-36]
  • شیخی، علیرضا تبارشناسی گل سوسن (زنبق) در گل و مرغ ایرانی [دوره 28، شماره 2، 1402، صفحه 135-146]
  • شیخی، محبوبه بازشناسی عنصر بصری خط در سیاه ‌قلم‌های مرقوم شفیع عباسی محفوظ در موزه بریتانیا [دوره 28، شماره 3، 1402، صفحه 65-76]

ص

  • صابر، زینب واکاوی مضامین پنهان مجالس بزم در دیوارنگاره‌های کوچک تالار مرکزی کاخ چهلستون [دوره 28، شماره 4، 1402، صفحه 143-155]
  • صالحی، امیرحسین بازشناسی فرم و مضمون موجودات زنده غیر انسانی در کاشی های زرین فام امامزاده علی بن جعفر قم [دوره 28، شماره 4، 1402، صفحه 133-142]
  • صالحی کاخکی، احمد بررسی و و مقایسه نقوش هندسی ازاره‌های کاشی ابنیه دورة تیموری ایران با ازاره‌های موجود در نگاره‌های نسخ خطی مصور همزمان [دوره 28، شماره 2، 1402، صفحه 85-96]

ط

  • طاهری، محبوبه بازشناسی کنش‌ورزی سیاسی هنر زیست‌محیطی معاصر با رویکرد ارج‏شناسی در نظریه‌‏انتقادی (مطالعه‌موردی: اکتیویسم لیبریت‌تیت و سمفونی درختان آبی) [دوره 28، شماره 2، 1402، صفحه 31-43]

ع

  • عرب زاده، جمال تحلیل بازنمایی دریا در نقاشی واقع‌گرا مبتنی بر مفهوم امر والا در فلسفۀ کانت (مورد مطالعاتی: آثار برگزیدۀ قرن نوزدهم اروپا و امریکا) [دوره 28، شماره 3، 1402، صفحه 5-15]
  • عسکری الموتی، حجت اله تحلیل پارادایمی نظریه در روش مطالعات بصری سفال منقوش نیشابور [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 17-26]

غ

  • غلامعلی فلاح، محمد کاشی شمارۀ ۱۱۸۶- ۱۹۲۶ مؤسسۀ هنر شیکاگو: گمشده‌ای از جلوخان مسجد جامع عباسی اصفهان [دوره 28، شماره 4، 1402، صفحه 49-63]

ف

  • فارغ، سید علی استخراج شاخصه های علمی طراحی؛ رهیافتی نظری بر نسبت دیزاین با دانش [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 5-15]
  • فاطمی نیا، مهران چیدمان فضایی پارک‌های شهری؛ تعیین نقاط القا کننده حس ترس از جرم (مطالعه موردی: پارک تپه باشی شهر نقده) [دوره 28، شماره 4، 1402، صفحه 157-170]
  • فرخنده، احمد چیدمان فضایی پارک‌های شهری؛ تعیین نقاط القا کننده حس ترس از جرم (مطالعه موردی: پارک تپه باشی شهر نقده) [دوره 28، شماره 4، 1402، صفحه 157-170]
  • فریدی زاد، امیر مسعود به سوی بازاندیشی تفکرطراحی از دریچه قابلیت [دوره 28، شماره 2، 1402، صفحه 5-17]
  • فنایی، زهرا تحلیل تابلوی نقاشی راهی به جلجتا اثر پیتر بروگل بر اساس آراء میخائیل باختین [دوره 28، شماره 2، 1402، صفحه 71-83]
  • فهیمی فر، اصغر تبارشناسی مفهوم شاهی در نقش‌برجسته‌های اردشیر بابکان [دوره 28، شماره 3، 1402، صفحه 115-126]

ق

  • قاسمی، مرضیه مقایسۀ هنر بلوچی‌دوزی‌ ایران و پاکستان از نظر شیوۀ نقش‌پردازی، رنگ‌بندی و تکنیک‌های دوخت [دوره 28، شماره 3، 1402، صفحه 101-113]
  • قاضی نوری، سروش به سوی بازاندیشی تفکرطراحی از دریچه قابلیت [دوره 28، شماره 2، 1402، صفحه 5-17]
  • قلیچ خانی، حمید رضا اصول شناخت شیوه خوشنویسی میرعلی هروی با تکیه بر مطالعۀ زاویه قلم گذاری و کرسی نقطه ها * [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 119-128]

ک

  • کاکاوند، سمانه تحلیل«انطباق‌پذیری فرهنگی» بر بستر قالی‌های «طرح گلستان» سدۀ دوازدهم هجری از ورای پارچه‌های غیاث در دورۀ صفوی و منسوجات «گل‌وبوته دار» گورکانیان هند [دوره 28، شماره 4، 1402، صفحه 35-48]
  • کشمیری، مریم پیدایی خط افق در نقاشی با نگاه به سفال‎ نگاره ‎های سلجوقی تا نسخه ‎نگاره ‎های ایلخانی [دوره 28، شماره 2، 1402، صفحه 97-109]
  • کلینی ممقانی، ناصر کاربست طراحی احساس گرا در محصولات با تاکید بر درک کیفی کاربران:مطالعه موردی آسیاب خانگی زعفران. [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 37-44]

گ

  • گودرزی، مصطفی واکاوی شکل‌گیری جریان هنر مفهومی در ایران با تاکید بر اولین نمایشگاه‌های برگزار شده [دوره 28، شماره 4، 1402، صفحه 5-19]

م

  • مافی تبار، آمنه پیش‎دامن (پیش‎بند) اصناف دوره‎گرد عصر ناصری بر پایۀ مرقعات اصناف در کاخ‎گلستان و موزۀ بریتانیا [دوره 28، شماره 3، 1402، صفحه 77-88]
  • محمدی، عاطفه بررسی عوامل تاثیرگذار بر روان‌خوانی تایپ‌های حوزه چاپ بر اساس عادت خواننده [دوره 28، شماره 4، 1402، صفحه 91-102]
  • محمدی، مرجان کاربست طراحی احساس گرا در محصولات با تاکید بر درک کیفی کاربران:مطالعه موردی آسیاب خانگی زعفران. [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 37-44]
  • محمدی خبازان، ساینا اسطوره‌شناسی تمثیلی آرایه‌‌های کاخ چهلستون اصفهان [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 93-104]
  • محمودی، سکینه خاتون مقایسۀ هنر بلوچی‌دوزی‌ ایران و پاکستان از نظر شیوۀ نقش‌پردازی، رنگ‌بندی و تکنیک‌های دوخت [دوره 28، شماره 3، 1402، صفحه 101-113]
  • محمودی، سید امیر سعید اسطوره‌شناسی تمثیلی آرایه‌‌های کاخ چهلستون اصفهان [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 93-104]
  • محمودی بختیاری، بهروز «درام» در برگزیده‌ای از پوسترهای سینمای ایران: مطالعه‌ای در چهارچوب روایت‌شناسی ساختارگرا [دوره 28، شماره 3، 1402، صفحه 141-154]
  • مراثی، محسن تحلیل نگاره سفینة‌النجات اثر محمدعلی رجبی بر اساس نظریه ترامتنیت ژرار ژنت [دوره 28، شماره 3، 1402، صفحه 29-40]
  • مرتضوی، سید رحمان تبیین نقش در تنکه کوبه‌های قلم‌زنی شده شهر یزد [دوره 28، شماره 2، 1402، صفحه 45-59]
  • مسئله، فاطمه تفسیر انتقادی بازآفرینی نقش‌مایه فتحعلی‌شاه در آثار هنرمندان معاصر ایران باتوجه به «پیکرنگاری درباری قاجار» [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 105-117]
  • مصباح، بیتا تحلیل ساختار روایت در متن و نگاره‌ جنگ تیمور با سلطان محمود والی هندوستان بر مبنای الگوی کنشی گریماس [دوره 28، شماره 3، 1402، صفحه 41-51]
  • مصطفوی، شمس الملوک تولید و تفسیر نشانه ‎ها در هنر تعاملی بر اساس نظریه ‎ی بودریار، مورد مطالعاتی آثار گروه تیم لب [دوره 28، شماره 2، 1402، صفحه 61-71]
  • معاذالهی، بتول واکاوی مضامین پنهان مجالس بزم در دیوارنگاره‌های کوچک تالار مرکزی کاخ چهلستون [دوره 28، شماره 4، 1402، صفحه 143-155]
  • معصوم زاده، فرناز مطالعه تطبیقی نقوش کتیبهها و پرندگان سفالهای دوره سامانی (نیشابور، قرن 3 و 4 ه.ق) با سفال دوره تانگ درچین (چانگشا، قرن7تا10م) بر اساس نظریه گشتالت [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 45-55]
  • ملکی، ساره بررسی عوامل تاثیرگذار بر روان‌خوانی تایپ‌های حوزه چاپ بر اساس عادت خواننده [دوره 28، شماره 4، 1402، صفحه 91-102]
  • میرواحدی، سعید به سوی بازاندیشی تفکرطراحی از دریچه قابلیت [دوره 28، شماره 2، 1402، صفحه 5-17]

ن

  • ناظری، افسانه خوانش وجوه بصری هنر گروتسک در آثارجنی ساویل بر اساس آرای میخائیل باختین [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 81-91]
  • نامور مطلق، بهمن اسطوره‌شناسی تمثیلی آرایه‌‌های کاخ چهلستون اصفهان [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 93-104]
  • نجارپورجباری، صمد مطالعه تطبیقی ساختار شرفه در تذهیب مکاتب تیموری و صفوی و تأثیر آن بر شرفه‌های تذهیب گورکانی [دوره 28، شماره 4، 1402، صفحه 21-33]
  • ندرلو، مصطفی بررسی آثار و دیدگاه طبیعت‌گرایانه‌ی آلبرشت دورر [دوره 28، شماره 4، 1402، صفحه 103-114]
  • نعمتی بابای لو، علی اصول شناخت شیوه خوشنویسی میرعلی هروی با تکیه بر مطالعۀ زاویه قلم گذاری و کرسی نقطه ها * [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 119-128]
  • نقی زاده، محمد به سوی بازاندیشی تفکرطراحی از دریچه قابلیت [دوره 28، شماره 2، 1402، صفحه 5-17]
  • نورشهرکی، فاطمه تحلیل بازنمایی دریا در نقاشی واقع‌گرا مبتنی بر مفهوم امر والا در فلسفۀ کانت (مورد مطالعاتی: آثار برگزیدۀ قرن نوزدهم اروپا و امریکا) [دوره 28، شماره 3، 1402، صفحه 5-15]
  • نیلفروشان، شهلا خوانش وجوه بصری هنر گروتسک در آثارجنی ساویل بر اساس آرای میخائیل باختین [دوره 28، شماره 1، 1402، صفحه 81-91]

ه

  • همایونفر، راشنو تولید و تفسیر نشانه ‎ها در هنر تعاملی بر اساس نظریه ‎ی بودریار، مورد مطالعاتی آثار گروه تیم لب [دوره 28، شماره 2، 1402، صفحه 61-71]

ی

  • یزدانی، ملیکا بنیان‌های بصری خط گلزار در هنر ایران [دوره 28، شماره 4، 1402، صفحه 115-131]